Quants cavalls hi veieu?

Publicado: 15/11/2007 en General
Etiquetas:,

cavalls amagats

comentarios
  1. Antonio dice:

    Veig cinc, només, clar, hi ha truc, oi?

    Li recomano dues obres de Gombrich: “La imagen y el ojo” y “Arte e ilusión”.

  2. núr dice:

    doncs jo no se on els i veus els 20 jo ne vist 5.

  3. ivette dice:

    jo hi veig 5 tres que es veuen mogollon un poni peke i un cavval derrere del den mig

  4. AÏDA dice:

    VEIG 5 CAVALLS TOT HI QUE SEMBLE QUE NI HAGIN MES

  5. Jess dice:

    Jo veig 5 cavalls, el meu fill nomes 3, per mes que li dic.
    On veus 20 kiku????

Responder

